L'Ajuntament posa a disposició de les empreses el servei de facturació electrònica, donant compliment a la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures al sector públic.
A aquest servei s'hi accedeix mitjançant la plataforma e-Fact, que posa a disposició de les administracions públiques catalanes i dels seus proveïdors sistemes d'emissió, recepció i intercanvi de factures electròniques.
Beneficis per a les empreses:
Per a aquells proveidors que per a l'emissió de factures electròniques necessitin dels codis DIR 3 aquests són:
Quina informació ha de contenir una factura electrònica?
La mateixa que una factura en paper, és a dir:
En el cas que la factura electrònica es dirigeixi a un altre proveidor o un particular, s'accepta documents ofimàtics o documents PDF. Quan aquesta factura es dirigeix a les AAPP ha d'estar, a demès, signada electrònicament.
Podeu accedir-hi mitjançant l'enllaç següent: e-Fact